Ostukorv (0 tk) > Võrdlus (0 tk) >

MAX 123 AS | reg kood: 11038974
IT-firma aastast 1991

Delli esindussalong
Veerenni Keskus, 1. korrus
Siduri 3 (Veerenni 58A), 11313 Tallinn
avatud: E - R kell 9.00-17.00
· telefon: 699 0678
· e-mail: max@max.ee

Delli garantii ja hooldus:
Veerenni Keskus, 1. korrus
avatud: E - R kell 9.00-17.00
· telefon: 699 0699
· e-mail: hooldus@max.ee

IT-lahendused
Veerenni Keskus, 2. korrus
avatud: E - R kell 9.00-17.00
· telefon: 699 0678
· e-mail: lahendused@max.ee

ASUKOHT KAARDIL >

 








MAX blogi nimekonkurss

Sissejuhatuseks - milleks MAX digimarketile blogi?

Kohe tekivad skeptilised vastuväited: "Kes seda jõuab teha?" "Kes vastutab?" "Kes ikka viitsib lugeda?" jne

Vastus neile on:  "Blogi, nagu ka Facebook, on üks sotsiaalmeedia osa ja täna on sotsiaalmeedia kanalite kasutamine hädavajalik!"

Blogimise definitsioone siia lisama ei hakka, küll aga pisut selgitusi, milliseid turunduslikke eesmärke ta endas kannab.
Blogi on oluline kanal meie maine kujundamisel eksperdiks ja nõuandjaks. Blogi kaudu toimub otsene suhtlus potentsiaalse kliendiga, teadvustamaks meie tooteid/teenuseid ja tegevusi huvitavas vormis ning inimesele arusaadavas keeles.
MAX digimarketi üldised sotsiaalmeedia kanalite eesmärgid:
- eristuda konkurentidest
- luua brändile inimnäoline, digiteadlik ja sõbralik kuvand
- pakkuda lahedat lugemist
- jagada teavet ja oma kogemusi
- kasutada sotsiaalmeedia kanaleid reklaamikanalina
- muuta veebipood elavamaks ja tõsta mõlema poe (veebi ja füüsilise) külastatavust
- koguda fännibaasi

Ja lõpuks...
kõik see teenib üht eesmärki - olla oma äris edukad!

 

Aga kõigepealt on vaja panna MAXi blogile nimi!

Anna oma panus, pane MAX blogile nimi
ja paku välja ka eesmärk ning hüüdlause!

Parimaid ootavad üllatused!


Blogi nimi


Eesmärk


Hüüdlause


Nimi ja perekonnanimi


SAADAN >  

Järgnev info on arvatavasti abiks, loe läbi ja alles siis tee oma ettepanek.

Nimi peab olema lühike ja lööv, soovitavalt sisaldama vihjeid meie nimele (MAX) ja/või valdkonnale (DIGI).

Eesmärk – see on sisemine vajadus, et mitte olla laialivalguv ja alati aru saada, mida me tahate oma blogiga saavutada. Lühidalt – kus on fookus. Näiteks: „pakkuda lahedat lugemist digikaupade huvilistele“; „rääkida ainult MAXist (müüdavatest toodetest) ja meie endi elust, rõõmust, murest, kogemustest, mis MAXieluga kaasas käivad, et muuta MAXi nägu inimnäolisemaks“; „rünnata konkurente“; „tahame uuriva ja digiteadlastele omase huviga katsetada uusi digitehnikavidinaid“ jne

Hüüdlause sõltub eesmärgist. Näiteks: Uurimusi ja katseid kirjeldav blogi - „Täiesti sõltumatu digileht“; Nõuandeid jagav blogi - „Ravim sinu digimuredele“ jne

Teravat sulge ja lennukaid mõtteid!